tiga ploh - end of january

yep. buat muka cmni je lah..
minggu nie mungkin baru bermula 2 hari. tp rasa sgt penat mcm dah keje 8 hari berturut2. 
semak otak!

*mungkin tak sbb sabtu dah spend time kat opis walupon tal wat apa2 sgt???
**tp aku makin dan semakin byk sgt menda nak kena buat.. semakin dan semakin semak lah~~!

esok ada prog pulak kat bendang man, sik. walaupon program dulunya agak best.. tp aku dah bosan kot. every time pon menda yg sama. aku mmg malas dan dlm kes nie, pemalas pon mungkin jugak...heran gak dgn mereka yg sgt2 aktif berprog. best ek?? setiap kali nak buat prog, prep ntuk prog and semasa prog..sgt2 tak suka. yep. berterus terang je lah..aku tak ske prog. 

this week. then next week. belum lagi aku yg urus prog. kalau tak, lagi masak! 
nymph <-- bukan sejenis bioindicator.

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!