saya di kedah, hp saya di perak (!)

bila saya bagitahu rakan2 yang hp saya tak available pada minggu ini, semua pon mcm "ha??!!"

"boleh ke kin survive tanpa hp di sisi? pelik lagi muskil."

adeh. kesalahan sendiri. kena bertahan lah. hp tersebut akan di pos menggunakan perkhidmatan pos malaysia @ pos laju direct ke kampung - lagi senang dari hantar terus ke office. (nie.ada lah sebab musabab nyer..)

kamulah harapan saya!!!

saya berfikir.. mmg sgt merunsingkan tanpa hp di sisi.
nak msg2 & calling2
saya slalu amik gambar
semua reminder dlm hp
mcm mana saya nak bangun pagi tanpa alarm?
argghh.,.kena bw kalendar manual, kah?
mcm mana adik @ abah saya nk contact time derang turun dari langkawi???

tp takpe
saya dah ada bekap.
walaupon bekap tak lah se-best hp saya..
terpaksa lah..
hanya utk 4 hari.
chaiyok23

** dah lah kena gelak dgn t'ra. cesss23. <-- info dari abah time g pick up dia kat jetty.
( -_- )"


Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!