blog sy ialah tentang hidup saya

kwn ckp blog saya penuh dgn hal2 emo.

ye ke?

mungkin jugak. sbb bila emo tatau nak ckp kat sapa. bila hepi..byk2 je tempat utk berhepi bersama. (!!!) dan kalau cerita bab emo nie kat org, tak best lah. down kan suasana.. jd aku lagi suka bila emo sorg2 je. so..luahan tuh byk kat blog lah

tp takpe. skang nie, akan ber-blog tanpa rahsia. mungkin sedikit kiasan. ada jugak emo2.. tp terselit jugak hepi2. sbb hepi2 ialah matlamat hidup saya.

ye lah.. pembaca blog pon..cuma rakan terdekat. mungkin jugak takde yg baca. takpe. saya nk abadikan catatan utk diri sendri. saya ialah penulis diary tegar suatu masa dahulu. tp zaman dah berubah. instead of writing in a diary, i chose to blog.


blog saya ialah tentang hidup saya..
Vida de Mía~

dear me..
saya lapo. jom makan2?

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!