on 11 jan 2010..


*sue, haikal and ann~ "potong kuihnyer sekarang"...hehe

it's monday. huh..baru isnin. baru 11 jan. lamat lagik gaji! :p

pagi isnin, aku cm bahagia. bgn agak lewat dan sgt2 mengambil masa untuk bersiap. siap tak jadi pakai baju pertama, then pakai baju kedua. (sbb tuh aku perlu iron byk baju and hang sbb aku ada this simptom..perlu ada feeling ntuk pakai certain baju..hehe..)

then..bila sgt amik masa, of kos kalut. tp pagi isnin nie..aku tak kalut. kuar kul 746am..aku leh lak drive max 60 je..nyanyi2 dlm keta yg pasang lagu dr mp3 aku.. but still punch card aku hitam. 7.58.hehe almost tuh..kesimpulan yg dpt aku buat..no matter how laju aku bw, cm tuh jugak sampai..sbb traffic light and wat not. arituh aku pecut..80-90km/hr average kat jln besa2 tuh..last2 kena break je lebey. tp aku nk bw slow...kadang2 leh la.. kalu x, aku rs cm aku nie taking too much time kat jln..aku akan menguap kebosanan.

sampai kat opis, 1st thing..setup comp then kuar g makan. sbb ann nak kena g rehearsal angkat sumpah..maka makan la kat dwan..nasik lemak yg sedap kat tempat besa~then masuk opis br aku teringat aku kena susun drawing yg tertinggal, then mintak en asnol sign. then en di mintak aku tlg dia with his drawing.. pas settle hal drawing, en asnol bgtau sal pembelian software laks.. calling sana..calling sini.. email and what not..then sbb aku tak duduk diam lagik pagi tuh..aku rs cm malas nk complete kan my report. pastu sal skt pulak. hmm..

forward la sal keje. bosan. haha..

ptg sket abah call aku. rupanya abah nk mai alor star. kata kalu aku bz abah nk sewa keta..hmm~tak perlu. jd bila balik keje..g kuala kedah japs..then aku mintak abah tlg antar aku direct sbb aku nk kuar lak mlm dgn kengkawan.. sampai kat umah sewa, aku tukar baju then lepak2 dlm bilik, stat bc Breaking dawn...

janji zul nk mai amik aku n ann. jd kul 8 cmtuh kitaorg dah bersiap. tp dlm 822 gak baru zul sampai dgn khalil. dia kata sbb kek. hu~ choc indulgence. sedap! mlm nie kitaorg plan nak celebrate besday ann & sue yg ke 26. kagum tak? besday sue on 26th dec, and ann's on 6th jan. sorg tahun 83, sorg 84. beza 12 hari <--ann yg rajin kira nie.. hehe.. tp..leh sambut sama2. cm besh kan? mizan pon join. tp mkn agak lewat sket la..sbb mkn kat kuala perlis-utk memudahkan org perlis join..hehe.. atau mungkin gak sbb mkn meriah sket kat situ.. lepas makan2 nasik baru bukak kek. tp suma pon dah kenyang. aku telan gaks.. sbb sayang.
suppose kek itu very sedap. hmmm..tp sebab dah kenyang.. bagi apa pon tak laku sgt.

mlm sgt dah baru sampai umah. almost 12 midnight. then ann and me decided not to watch Boys over Flower. sbb ngantuk n penat. aku lak dok pikir2..maybe i can use the time to get my reading done-erm..progressing la kot.tebal sgt kalu nk habiskan mlm nie.. hehe..br page 30. tp..bila balik..aku sidai baju, kemas2 barang, masak air++, baru masuk bilik. then aku lepak jajap kat tilam sambil merenung hp. pastu aku tak ingat apa jadi..bila aku sedar balik dah kul 1.33am. hehe..terlelap la. buku  ke mana apa ke mana. aku msg 1, then aku tutup lampu baca and cont my sleep..

erm..:) nitey!

**thinking abt quitting alredi..malu aside demi mencapai misi? kalu ditny, what shld i say? layan je? hmm...

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!