hari2 biasa...

**lampu nie jupe kat tsh. sgt cantek..kagum kejap..tp bkn utk dijual..kedai tuh punya. hahaha


aku balik lgkawi this week. then..sbb dah berjanji..kenalah tunaikan janji n bw adik g men bowling. then karok <--nie mmg standard. lepas bowling kenala karok. hehe..

only..aku kalah teruk bowling- adik n kakak dpt 100+, aku maintained 73-74.. :( (mcm tak besa) and karok kat jetty tak lagi ada lagu besh2..di tambah pulak dgn kaki yg lenguh2 dek lari secara paksaan sejauh 2.4 km.. i wonder..kalu la aku lari dable round..hmmm~

apa yg besh ialah mlm jumaat bila abah ajak g mkn2 kat depan kondo..kuetiow goreng yg besh..(tp aku mkn char kueyteow) dgn teh ais yg mmg menawan hati..then abah bawak lepak2 kat pekan rabu lgkw..first time kot aku lepak..slalu aku lalu n blah..(psst..sini ada satay kajang..erm..betol ke? 90sen secucuk! huhu~)..mlm2 lepak tepi pantai yg sgt berangin smlm.. fuh~layan jiwang gak. (jiwang apa sgt ek?)... then ada plak org tayang keta yg dh dipasang speaker.. wat show plak.. lepas lepak2..abah bw g round2. almost 1 baru balik.

siap2 untuk tido.sms sepam.game kejap.then tido.

erm..esok ialah thaipusam...

of kos takde kena mengena!! hehe..

gud nite @ gud morning.tcare~

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!