6/7. 1 to go

..mlm yg agak penat sbb jln2 tepi sungai and parit seharian.. tp aku layan je bila ann ajak g tgk wayang 'duhai si pari2' yg aku pon cm teringin gaks. tp haprak gila..org tgh penat, leh pula ceta ni wat lawak TSANGAT bodoh. masuk cinema je ceta dah start. tak sampai 5 min aku dok pikir.. ini ke ceritanya? cm nie ke derang berlakon? bodoh sgt nie. aaarrr..aku penat. terseksa nyer aku nk tunggu ceta nie habis.rugi la kalu walk out. dah la rugi ceta bodoh. jd kitaorg stay gaks. waaaa..aku nk gelak ..aku nk ceta besh...napa ceta nie bodoh thp yg tak tercapai akalku nie..waaaaaaa! aarrrrgh!!!

balik umah at about 1130. aku cm besa settle sket barang sini sana..dlm 1145 gitu aku masuk tido. **in-touch #6**..then ingat nk baca 1 chapter..mmg aku bc, almost nk abih 1 chap..tp cm tak mau paham pulak,, takmo imagine jugak..aku tutup je breaking dawn, tutup je lampu. *Nitey! semoga tidur dgn nyenyak~~;)*

Nite.
Sweet Dream~

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!