KDO : Secret Garden

Hyun Bin & Ha Ji Won

Pernah tgk tak ceta nie? Nie ceta korea lah.. aku dulu gila dgn kdo. tp skang nie sgt berkurang.

this one yang aku berjaya habiskan very kelmarin.. (tuh pon yang special eps tak tgk lagi). tp aku sgt amik masa sgt lah lama ntuk habiskan 20eps tuh.. sebulan lebih kot. huhu~

Nie ialah ceta last year.. tp sebabkan cd rosak.. jadi this year baru aku sambung tengok. hehehe... layan je lah..



Kalau tgk kat gambar atas tuh pon leh agak..ceta nie sal laki dan perempuan yang switch.. lelaki kaya, pompuan miskin.. (standard ceta korea lah).. sbbkan pompuan tuh miskin, laki nie sgt2 muskil napa je dia leh minat kat pompuan miskin gaya2 sgt miskin mcm yg dia dok tgk dlm national geographic..then tetiba sbbkan arak bunga yg derang minum time hilang dlm hutan, depa bertukar badan. part nie lah yg  best sbb laki & pompuan tuh pandai je berperanan gaya2 mcm btol2 bertukar. walupon laki nie sgt kaya dan berlagak..tp yg sebenarnya laki tuh ada sedikit fobia disebabkan tragedi 13 tahun dulu, siap ada doktor saikologi persendirian lagi.. dan tragedi tuh jugak rupanya2, ada link dgn pompuan tuh..

overall..aku enjoy lah tgk ceta nie.. cuma takde la tergila2 sgt mcm full house tuh.. hehe.. sapa je leh lawan encik hujan korea, kan?

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!