Oktober yg tiada tragedi...

    Jamuan raya JPS 2010 - kat tingkat 12 BSAH lagi...
  1. Bila jamuan raya..kenalah pakai bj raya. ^.^
  2. deretan jamuan raya.. fuh luh. mkn free selama seminggu!
  3. Karok : setelah sebulan berehat (aku tak rehat pon!)
  4. Love today :p
  5. Utk aku tgk <-- comel. i like.
  6. Nasib 'baik' seseorang..
  7. 10.10.10 bkn tarikh cantik aku.
  8. si manis itu very sweet :)
  9. 2x aksi tak menjadi. :$
  10. 1st time g Ops Lumpur ialah di Baling
  11. bulan yg sgt river ranger!
  12. azam bersenam : masuk gear 1
  13. aku bkn penuntut hutang yg berjaya!
  14. tempat mengadu anda.
  15. short course yang sgt panjang!!!
  16. kawanku kawanmu jua~
  17. Idola vs Penasihat.
  18. aku lah dulu y terdelete keje akak.. -ye. kamu dulu agak menyusahkan. (!!!direct sgt)
  19. 2kg in 2weeks. (tuh bkn berat yg hilang!)
  20. Setelah lama x naik bas...
  21. 3 bulan bermula hari ini. hehe
  22. alternative ialah pilihan lain.
  23. time to cut off the 'bad hair days'
  24. ..oktober bukanlah tiada tragedi!
  25. takpe. aku ialah macho, mampu belagak cool!! (0_o)Y

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!