muka standard?

Sejak keje kat kedah nie, alor star la kan..berkali2 dah aku dpt pertanyaan..

eh..muka mcm penah tgk..tp di mana ya??
mungkin jugak kita satu skolah..
dulu awak skolah maner?
adakah dulu skolah asma? 

*tett* jawapan anda salah!
mmg aku pure kedah..tp tak penah plak aku bersekolah kat as nih..

tp tuh la kan..kalu takat sekali dua mungkin aku takde la nak pikir2 byk kan..
nie mcm slalu sgt.. dan berkali2
dlm lift. kat umah org. kat tepi jalan. kat dlm meeting.
hmm~paling tak tahan.. "dgr sore pon sama!" (-_-)""
wao..adakah aku pernah hilang ingatan suatu ketika dulu??
then aku lupa langsung kisah silam aku..
*muskil*
ke muka aku nie standard orang alor setar atau orang kedah?
hmmm~

teringin pulak nk jupe kembar aku yg macam glamer lagi bersepah2 di merata2 tuh kan..
kuang23

Comments

  1. hahaha...tak leh tahan.
    Mujur muka kami sgt lah jarang dengar org kata sama dgn sapa2.
    Khin, dlm byk2 tu, kalo org kata ada sama ngan somebody yg hebat n mengagumkan, mcm muka artis korea ka, ok gak kann

    ReplyDelete
  2. hahaha.. tuh bohong sgt tuh nk sama dgn artis korea. kalu sama pon mesti yg cikai2.

    tapikan..kalu sama kan..mula lah nk kena blajar menari "nobody but you".. awwww~ huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!