River Ranger Kedah


me & sebahagian bdk grup skolah Dato' Bijaya Setia, SP
fuh~ mmg habis-habisan la river ranger kat kedah baru2 nie. mcm dah terlebey plak dgn program mengkaji air sungai.. while aku cuma fasi(ptt tak layak berpura2 penat sgt) still rs2 terlebey tuh sudah ada. hehe.. nak tulis utk diri sendiri cam penat pulak.. jd aku link je ke web river ranger kedah. hehehe..

1. Sept 22, River Care Centre Sungai Sg Petani
- best sbb dpt nek boat menyusuri Sungai Sg Petani.. pastu g CS beli Mini Shopaholic & men bowling. hehehe

yg terbaik pada event hari tu.. (us 3? heheheh)
2. Oct 12- IWRM Sg Raja dgn SJK (C) Keat Hwa
- fuh~ panas2. kena pulak dgn bdk skolah cina yang tak berapa boleh berbahasa melayu. huhu~ aku layan cakap je asalkan bercakap (!!!)

3. Oct 16 - IWRM Sg Raja dgn SMK St Michael
- yg nie hari Sabtu tuh.. redha2. Seb bek prog nie bagi aku agak santai n rilek. at least aku lah rilek. hahahah.. and men bowling jugak lepas prog. heheh

4. Oct 22: Kem Kesedaran dgn SMK Agama
- owh~ aku dgn bestnya boleh mengelak sbb short course kat lgkw. hehehe.. tp bkn sengaja mengelak okie. (tp seronok tuh ada jugak.muahahah)

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!