Wink23 ;)

apakah maksud bila mata kenyit2?
org kater kalu mata kiri..cm ada menda tak baik nk jadi
kalu mata kanan..cm ader org rindu..
hmm~
dolu2 time main2 dgn bdk2 kg, aku kenyit mata kat sorg bdk nie,
maksudnyer.. "mari kita men tipu sket.."
tp..dia salah interpret la pulak!!!
lalu, dgn selambanya dia anggap aku tgh gedik dgn dia dan wat announcement
"weh..syikhin men kenyit2 mata dgn aku tuh.."!!!
(-_-)"""
kiranya, ada kemungkinan la mata aku nie dok tkenyit2 sana sini,
aku tgh menggatal jugak la kot.
la la la la ...
wat a lie!

...no siento nada, desde el día en que te conoci
¡claro que sí, estoy!

Comments

  1. baru last week mata kanna asra terkenyit2... ooo mungkin juga asra nak main kenyit2... hrmm... tp pada sapa.... hahhahahaa

    ReplyDelete
  2. huhu~ cr org yg besh sket. baru kenyitan itu berbaloi. lalalallaal~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!