kenapa perlu merajuk?

soklan : aku nie kaki merajuk ke?
erm.. tak tercapai akalku. perlu ke aku tny org len? aaahhh.. should know myself better,kan?

tp..utk seseorg yg aku feel lebey sket. aku mungkin cepat terasa. sbb aku ada perasaan. dgn org yg aku takde perasaan..tak mampu nk merajuk. sbb, nama pon takde perasaan.. bukan persoalan lagik dah.

hmm... aku rs kan..
aku lebey kuat marah dr merajuk. next time..tny.."marah ke?" lebey tepat. and i won't deny if i do.

*hu~ sebenarnya kan..aku agak kesian dgn diri sendiri! majuk ke..marah ke.. in the end, dah la kena 'tgk' diri sendiri.. org lain itu pon aku jugak yg kena 'tgk'. tak aci!

**next time, chica plz igt. merajuk adalah tak perlu. marah pon tak perlu. owh..i siyesli kena blajar buat bodoh! :/

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!