Beauty&The Beast

not much of a beauty, nor a beast.

hu~ ni gambar aku dgn cikgu shahidi. alah.. biasa la cikgu2 yg ikut kem kesedaran nie. ske la lawak ala-ala lalalalala~ sket. then, bergambar & timbul la kononnya aku & cikgu shahidi ialah beauty & the beast.

and the beauty itu ialah cikgu shahidi.... :(
(huhu)

then..aku teringat sal another version of beauty&the beast.

he was..sorta my ex. though, it's more like we're in open relationship- went on several dates, have a lil try.. blahblah..last2 tak menjadi and his parent jodohkan dia dgn org lain. bila dia bgtau aku sal nih..aku pon cm standard je la kan..nk kata pa lg. then dia tunjuk la gambar awek dia.. huh! siyesli cute. dah la pakai bj kaler pink. (bg aku, sapa2 pakai bj kaler pink, 1st impression bdk tuh ialah cute!) tp..mmg cute la. aku pon mcm.."pergh.. untung ek ko..awek yg sgt comel." dia pon cm wat ayat ala-ala rendah diri. hahhaa.. "ape lak untung. bkn aku buat bisnes." eh eh..cm tuh pulak.. padahal kalu awek cun kan dpt pemandangan indah slalu. hahah..bg aku la. then dia ckp..dia & awek dia tuh cm beauty & the beast. and dia la beauty itu. (ye..mmg yuks2 sket). huhu~ tp pastu dia admit that dia bukan 'a beauty'. (ayat rendah diri lg la kononnya...)

tp kan..time dia dgn aku dulu kan.. time kitaorg have some lil try tuh kan.. kononnya aku & dia ialah ok together. tak timbul isu beauty/beast. nope. ini bkn cerita pinang digelek steamroll ke hape.. tp..sepertinya...argh..

kenapa aku dah jadik beast 2 kali nih!!!
kuang23.

Comments

  1. chica dearie...

    u r beauty inside... n cute outside...
    pas nii nak pakai baju pink selalu, mesti ekin cakap asra cute sokmo kan? hik9x

    ReplyDelete
  2. huhu~ tq for the 'support' asra.

    ala asra. km dah kenal hgpa. tak perlu lagi wear-pink-so-that-i'll-think-you-are-cute.

    and asra mmg comel je walupon tak pakai pink. believe me. ;)

    ReplyDelete
  3. ur welcome... i'm always ur back supporter... sbb apa2 hal kamu yg kena dulu... hik9x... gurau je... will always be there for u... i can be comfort shoulder for u to cry :)

    hehe... ye ke kin... hehee... malu nii :')

    ReplyDelete
  4. hahaha..i malas nk berterus terang. tp lebey kurang cmtuh la.... toing2.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!