oh my kelisa!

hu~ (-_-)""

hari nie ialah hari gaji.

anyway..dat's not the thing i want to talk about here.
suppose i have sth urgent to get done today & tayar kereta pancit.

bila je aku sedar tayar tuh pancit?
tgh jalan.
ada la lagi 1-2 km nk sampai opis.
aku akui, aku lemau bab keta..confuse gak aku.. angin aku br isi last week.
napa rs tak besh?
aku tak check pulak tayar keta like every morning,kan?


tp..aku tahu ini ialah pelik sgt2 bila keta yg di drive makan belah kanan.
sth siyesli wrong..
sbb tgh drive, aku bukak tingkap tuk dptkan any signs
..ahh..gedeguk2
sah dah pancit la nie..

"wat should i do now?.. i have siyesli important thing i have to get done before lunch today."
so..aku drive dgn kadar slownya g opis..
memandangkan i almost there.
slowly menuju ke parking lot wisma negeri, then aku park baik punya..
time tuh baru aku tgk tayar keta yg mmg dah kemek.
*breath*
aku call abah, tak dpt. aku call kak nie.


takpe..aku layan luk keje kat atas..
i'll worry about tayar lepas keje siap.

bila keja dah hampir siap..
aku asked for help..utk tukar tayar pancit kepada tayar spare.
(seb bek tayar spare is in good condition)
thanks sgt2 kat en rosdi, en mat nor, pian & wahyudi <--aku sgt segan sbb tak brapa kenal tetiba je nk mintak tlg

adoi. tayar tuh mmg sgt teruk
nampak sgt aku nie tau bawak je keta..
sori kelisa. siyesli..
seb bek aku skang mood insaf.. & aku agak awal hari nie
jd aku tak pecut ke ape.
tambah pulak dr rumah td, aku drive 40km/j je sbb ada treler kat depan..
kalau la kena tayar tuh meletup ke hape..
owh..plz don't. kelisa nie bukan keta aku. hu hu hu~
*sigh*..

Comments

  1. haha. xpa kin. first time ka tayar pancit? kami 1st time memerlukan pertolongan jugak.2nd time perlukan observation ja, tp penat jugak la. 3rd time kami dh bole buat sendiri no problemo, cuma penat gila la sbb tenaga tak cukop. hehe

    masa nk pi beli tayar baru ja bawak member laki teman, takut sat gi kena tipu ngn kedai tayar.

    btw, dahsyat dak shah alam, asek pancet tayar ja kami neh? haha

    ReplyDelete
  2. hu~ 3kali time kat shah alam alone? leh tahan.. kuikui

    tuh la intan. 1st time. after this cmne pon kena wat sendiri gak.. panggil org observe ke-cm hgpa 2nd time kan... tak leh la tak reti sal keta nie..drive pulak slalu sorg2. huhu~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!