kwn skolah rendah - lagi..

hmm..
ada  sorg TA baru masuk kat JPS Kedah nie
aku dgr2 org kulim..
hmm..org kulim kat mana ya?
kulim kan my kampung...
selemau-lemau aku pon, aku suke je menyibuk bila jupe org kg

then ada la satu hari yg aku peramah sket..
aku sembang dgn TA baru nie..
"hg dr kulim ye? hg kulim kat ne?"
skali..bkn takat se-Kulim je..mmg rumah dia dekat jln masuk kg aku je.
blakang skolah rendah aku
adoi. kwn se-skolah la jugak..
only dia nie sorta my senior by 2 years. hu hu hu
"ptt muka cm kenal." <--dia kata kat aku.
heh. tipo2. aku dulu pakai tudung. tak pakai spek pulak..hmmm~

satu hari yg dia peramah pulak...
"kin..hgpa rs2 nk balik skolah balik x?"
hehe.. tak terpancar ke kat muka aku bahawa aku nie malas la nk join mana2 alumni?? yg skolah rendah pulak tuh. hehehe
dia kata ada satu event menda ntah.
then dia tny lg.. "hgpa kenal cikgu rostam?"
-"of kos. cikgu muzik tuh..."
dia kata dia dlm band dulu..
no way! aku pon..
owh..ni bkn band ala-ala bagus tuh marching sambil men drum yg besar2 tuh..
tp ialah grup muzik kecil2 yg men recorder, keyboard, drum.. ala..yg comel2 je..men muzik sket..nyanyi sket..
"siyes weh? aku pon!"
"owh..grup hgpa yg men lagu amelina tuh ek?"
"eeeeehhhhhh..cane hg tau??" aku reply dgn blush2.
"ala..ada bdk depan rumah aku tuh..dia rajin dok main.. hahah..kelakar la. lagu asyik amelina pulak tuh"
"aip.. kitaorg menang byk tau.. bkn takat men2 je..."
sensitip pulak. hahha..aku sgt ske tau that part of skolah rendah.
part aku masuk band and main2 muzik tuh.. hmmm~
tp sapakah bdk depan rumah dia tuh? huhu
ceh. skali my classmate..bley tak??
alahai..

....
mengimbau kembali kenangan bermain muzik time skolah rendah
ah~comel. aku suka sgt...
rsnya aku reti lagi main lagu2 dulu tuh
hmmmm~

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!