on june 22

satu lg buku dah habis di baca = The Undomestic Goddess.
yeay!

actually, aku dah penah baca buku nie dulu, once. time tuh aku tgh internship (2006). g keje nek bas.. sbb bosan, aku pinjam novels dr kak nie to kill the time. and i can still remember, aku terlebey gelak atas bas time baca buku nie (pasal iron board yg bernama 'Nimbus 2000'), menyebabkan menarik sedikit perhatian penumpang bas. oops!

anne mcm muskil. napalah kikin leh gelak sronot sgt padahal baca novel je? huhu..buku nie kelakar sgt. siyesli. aku suke banget. memandangkan aku bosan sgt lately..aku pinjam lg skali dr kak nie. hu~ masih best. aku pass buku nie kat sue utk dia baca dlm tempoh sebulan. hehe..dia yg mintak tarikh tutup. aku bg je la! :p

p/s : Hari nie ialah besday my utp rumet = Nazmi Syamimi Azmi. mcm ada sikit rindu2 nk jupe. rsnya, sejak grad arituh, aku tak penah jupe dia lagik kot. jupe mak dia ada la.. hmm~

p/p/s: Erm..smlm Spain menang over Honduras, 2-0. aku tak tgk. hmm~ biasalah kalu dok kat as. Tp...menurut spy world cup aku.. sepertinya, gol yg masuk tuh sbb nasib je. takde jaringan yg cantik @ comel dr Spain. Torres is a bit rusty and both goals ialah hasil jaringan David Villa. hmmm~Spain dah menang. England bila lagik??? mcm esok ialah peluang terakhir~ isk2.

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!