'Setebal' peluang England menang World Cup 2010..

dah lama aku mbuat perhitungan.
perlukah? patutkah?
kemudian, ada satu suntikan.
ala-ala semangat..
sepertinya telah memberi aku sedikit motivasi.

menasihati mmg senang.
menjadi pemerhati juga senang.
tp..kisah ini ialah kisah aku.
aku yang berada dalam 'kasut' itu.

cukup bersemangatkah aku dgn suntikan yg diterima?
selama mana je mampu bertahan?
cukup ke hingga sampai hujung minggu nie?
atau hingga tiba waktunya? 
hm.. aku pun tak pasti.

dan bila aku fikir sedalam-dalamnya..
aku kenal aku.
apakah kebarangkalian semangat yang ada itu tak pudar?
hmm..hanyalah 'setebal' peluang England menang World Cup 2010!!!
:/

Comments

  1. spain would come out on top... they will win again... believe it!!!! england is losing team... hahahaha... (jahatnyee...)

    ReplyDelete
  2. chup. maybe bukan amat nipis. 'agak' nipis je.

    :) kene positive jugak lor.
    who knows? hahah

    ReplyDelete
  3. hahaa...
    yaaa... agak nipis... anything is possible laa... ntah2 africa yang champion... kwang3x

    ReplyDelete
  4. wah,.. ayat bunga2 kt atas...yg sunggoh sedap di baca serta KASUT yang enak maksudnya adalah berkisar tentang CAWAN DUNIA rupanya..
    =)

    alamak kin, ENGLAND dah bongkos... smlm 4 -1 ngn jerman..heheh.. takpe2...tunggu pat tawon lg oki... ;)

    ReplyDelete
  5. tajuk je. takde kena mengena dgn world cup la ann..(kisah ini kisah aku..dan aku yg berada didalam 'kasut' itu)

    hihi..

    ya. kami dah agak england takan menang WC. dan it's very typical of them to kalah before quarter pon. :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!