tp..sy suke kl.

**suatu masa dahulu, teringin sgt keje kat salah satu tower itu.
skang, hanya mampu menjadikan 'lepak2 sambil memandang kecomelannya' sbg hobi...

hek eleh..1st time 'bertemu' jps HQ terus je nak mintak tukar suka sama suka kl - kedah.

huhuhu~

after meeting (kl, june 3rd) , aku sembang2 kejap dgn cik anita n pn atikah. then derang tny.. "wah..dpt2 jps terus posting kat kedah ek? beshnya. mmg org kedah? mmg nk dok kedah ek? ke tak kisah?"

skali derang bg no phone kat sorg yg mmg nk bertukar sbb wife keje kat hosp sultanah bahiyah, alor staq. time dia kol aku tuh aku tgh lunch kat ikea. walaowei.. of kos aku sedikit 'tertipu'. kalu bkn sth yg aku pernah nak..tak senang jugak nk talk me into it. ye la.... duduk kl mmg sesuatu yg aku suka. tbayang balik time aku duduk kat melawati..keje hydec. owh~ heaven. tp of kos aku tak lupa how i miss loghat kedah sooo much, then hidup aku hanyalah bertemankan shopping complex. kalau jaja takdak kat kl.. sorg2 je aku lepak sana sini..sorg2 nk bas, nek lrt ke semua tempat yg lrt boleh sampai!!!

aku call kak nie utk help me buat decision. of kos la dia ckp jgn. yg kelakar dia guna alasan 'destiny'. ek? haha.. ok. itu tak perlu ckp lebey2. itu bab dia. aku dgn bab aku. aku nk kl sbb ini ialah kl. aku suka kl yang ada everything yg di iklan dlm tv. (huhu~mmg itu hakikat.kan?) aku suka kl sbb ada masjid india.(!!!) aku suka kl sbb aku suka la. do i have to state why? dr darjah 6, masa rombongan sambil belajar lepas upsr pun dah aku suka kl. then, kl ini ialah tempat yg aku nk keje time derang tny mana nk posting masa induksi dulu. kena pulak bhg saliran mesra alam, ni pun aku nk jugak dulu. hmmm.. kan keje aku kat kedah ni ada sedikit ntah pa pe.. hahaha.

hmmm ~ tp kalu aku pindah this time..aku mesti leh bw keta kan? mesti best leh explore jalan2 kat kl. hu~ one of my ambitions gak tuh. (tp bkn my 9004. kak nie guna alasan nie utk ckp "kin..jangan. nati lagi jarang kin jupe keta kin.< --huhu~napa dia leh guna alasan nie? cm tau tau je aku sayang lagi rindu-rinduan sgt kat keta aku tuh. (nk bw kuar skang..paling koman, belasan ribu gak. huuuu...tak mampu!) 

pastu sbb duit lagik. hmmm~ kat kedah pon tak leh menyimpan. gedik sungguh chica nie. hu hu hu~

takpe. masih boleh g kl skali skala. aku mmg nk 'simpan' mintak2 bertukar tempat keje ni utk masa depan. who knows. kalu asyik2 mintak tukar sana sini..nati org tak layan dah..kan? at least lepas confirm ke? skang nie..lets berbakti kat negeri sendiri sendiri luk ye...

:/

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!