Pada bulan Mei..

**semua gambar di Beryl's Choc Wonderland adalah gambar kegemaranku semasa berada di Tanah Tinggi Genting.

ini yang terjadi pada bulan lima dua ribu sepuluh...
  1. Selamat Hari Pekerja... ^_^
  2. Percutian di Genting : Mahsyuk SGT!
  3. Ketepikan semua Keserabutan pd bulan April - tp masih bersisa :(
  4. Tetiba je.. "Aku nak. aku nak sgt2. aku nak sekarang!"
  5. Takut? gayat? - bukanlah sesuatu yang tak dpt diatasi. (<--Bermain2 d Genting)
  6. Bulan nie cuma tgk 2 filem je di panggung. tp setiap filem tu, aku tgk 2 kali. hmm~
  7. Bila takde perasaan..ukirlah senyuman.
  8. Rasanya aku berada dlm permasalahan. (walaupun aku nk sgt keluar, tp takat ni aku cuma mampu berhidup dgnnya...)
  9. Nasihat melalui YM : Kini hanya tinggal sebagai perbualan kosong...
  10. Sentiasa mahu mencari objek kegemaran di jalanan : Melepaskan kerinduan :p
  11. Kerja : Tolonglah. Aku perlukan sesuatu yang baru untuk tahun ke-3.
  12. Setiap yang bagus itu ada penghujungnya? (ye ek? takpe, asalkan hidup maju ke hadapan )
  13. Kenangan,  akan aku sematkan dalam blog. Gaya2 'sejarah' hidup yang aku dokumentasikan~, utk 'rujukan' masa hadapan (konon!)
  14. Hobi yang telah lama aku tinggalkan: Perlu kembali 'berhobi'.
  15. Dalam hati ada taman- tp buat sementara waktu ni, aku takmo menghampiri taman itu.
  16. Asyikhin Rusli semakin menghampiri Pengesahan Jawatan. yiiihaaaa!!!
  17. Alor Setar vs Langkawi : WTH. 2-2 pun kat kedah jugak.
  18. Kalu tak boleh lompat bintang, poco2 pon layan jugak~ :P
  19. Aku seorang yg menjengkelkan, ya? kecik hati. tp..ye.. aku akan ingat itu.
  20. Kalaulah aku mampu..
p/s: Sepertinya, byk sgt menda yang aku nak buat pada bulan jun nie, kan? erm..enjoy je apa yg dtg...

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!