Cucur jagung n cekodok yg 'soleh'

kul 9 br nk g bfast. nampaknya..suma ahli makan pagi (excluding syarul yg g program river ranger) ialah dlm keadaan sgt malas. huhu~ blk lewat smlm kot.
breakfast kat arca. dr dlm lift lagi aku mmg dok bayangkan capati. tak sangka pulak zul 'support' my wish to have capati this morning. hu~ sue nk makan cucur, nak order 20 biji cucur jagung n 10 cekodok. ann tegur.. "eh byk tuh.." tp aku dgn tamak - "nak2 cucur jagung! hehe :)". dah la tuh, before sue mkn cucur jagung tuh, aku dah amik cucur jagung dia. isk2. buruk perangai. sejak bila jadi cmnie?

lepas makan capati.. aku mkn cucur jagung lagik. sue pon dah surrender. mendengar derang ckp2 cekodok tuh sedap..aku teringin lak nk rs. hehe.. lalu aku pon mintak yg last one. ann berkata "erm..leh dpt yg soleh nie." :) layan je. sedap rupanya cekodok dia. hihi..pastu aku amik lagi cucur jagung. org len pon makan gak..n surrender gak. of kos..aku pun tak mampu nk habiskan yg last. tuh pon yg second last aku yg amik gak. tamak dgn cucur jagung. tp..time makan yg 2nd last pon dah memaksa diri. lalu, yg sebiji tuh, yg last itu..tinggal dlm pinggan tanpa disentuh..

dlm keta.. "napa tak abihkan lagi 1?" -erm.. tak mo la yg soleh2 sgt. ye la. kalu aku habiskan..dable soleh nie. haha!! ntah pa pe jugak! ye la aku bkn baik sgt pon. aurat pon tak tutup! (komen hampeh pak gad kat masjid sg petani semalam) isk2. "ha..jgn kin. yg takmo sgt tu la nak jadi tuh.." owh..ayat jenis cmnie again..-"weh...jgn ar ckp cmtuh. kami dah ada yg kami mau"!!! derang gelak.

hmm..betol nie. tp, soleh ke dia? erm, rasanya cukup soleh bg sebiji cekodok yg aku habiskan tu kot.. :/

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!