amik kesempatan..

hu~ aku sgt la malas nak siapkan slide nie. hu hu hu~pandai pulak aku remind my boss utk dia siapkan apa yg dia ptt siapkan. dia pon remind aku gak utk prep slide. cis2. aku tak ske bekerja pada hari cuti. brapa kali aku turn my lappy on sepanjang 3 hari cuti ini, tp end up aku menulis blog, kemudian facebooking - suma org punya profile pon aku jengok! hahaha..bengong..then bukak you tube. lalu, mengajar kak da menari poco2. (adoiyai..)

susah nya nk soh diri ini buat keje.........arrr

if only aku ada kekuatan utk buat tanpa bermain2..mesti dah siap. ni dah last minit pon bermain2. i really have to get it done.. perlu tido..sok kena bgn kul 530, nak singgah kuala kedah lagi.

adakah punch card aku akan dpt kaler fave lagik utk kali ke-3 pada bulan may ini? alang2 hari terakhir bulan may..layan je la kan.. lusa tukar card baru~ :p

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!