Nice weekend~

berangan dengan camera handphone.. huhu~

yup..veri nice one. i sumwat 'challenged' myself to go to Reiyn's wedding-kak da teman. and thankfully fisza is going too. then as an addition to the plan, me n fisza 'extend' our perjumpaan ke perlis, jupe suna and her 15-days old baby. hehe.. berbaloi-baloi!
 
erm..bila jupe kwn@ wedding..then jupe laks sorg yg happily wed and dpt baby, of course la penceritaan kisah2 hidup suma pon berkisar kepada 'kisah cinta'. but not all stories have happy ending though. kisah fisza agak kesian la.. nak wat cane. i can only lend my ears to listen and trying to understand. tp aku agak open la skang. i definitely say 'i want a bf..' hehe.. and i no longer deny or kata pa pe yg negative when org ckp sal my wedding bila.i simply smile or making jokes about it while in my heart..hoping. (wao! dare to dream ).

aku ckp dia jd pendiam skang..he called just now, ckp yg dia g india-br sampai kul 8 pg td. owh..aku mmg syak. tp kan besh kalu dia bgtau b4 gi. aku ckp dia byk kali.."napa tak bagitau~~".. 

i hope my doa utk my lil bro n lil sis termakbul. 
AMIN.

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!