Reiyn's Wedding n Suna's baby girl~

reiyn dengan bunge tangan ferrero recher.. (v tempting!)

a veri nice weekend.


last sat, was reiyn's wedding. aku bkn ske sgt attend wedding org, tp sbb bila dpt kad, tgk peta umah dia -kat pematang pauh je- terus wat plan :"aku mesti g this wedding!!" hehe.. lagipon bersalah gaks bila dpt byk invitation tp suma pon tak g. sbb jauh sama. sejak pindah kedah nie, kl tuh rs jauh banget. apatah lagi kalu kena g belah pahang, tganu, kelantan, melaka, johor, shah alam blablablabalabala....

me, fisza & zaza
Pengantin cute bersanding...

reiyn veri comel. her hubby pon. hehe..suma org leh agak yg reiyn mesti pakai biru. hehe.. khemah pon biru, umah pon biru..kawan2 ygg dtg pon berbaju biru. aku je syok sorg2 pakai apa yg aku nk pakai..hehe..besa la..

aku mmg plan nk g..then fisza join-blk dr kl on that friday nite! mmg bahagia la-aku bw kak da..jupe fisza laks..sembang2.lama gila aku tak jupe dgn fisza. last time, nov 2008 kot-kat kl. almost sthn dah! then jupa shafaf n zaza - both dgn their 'other half'. aku tak plak nampak bdk utp yg len..isk2..veri rindu.

dengan kak da yg teman aku... thanks
tak sempat gambar byk2, dgn bestnye dgn 2-2 pengantin..kena membawa diri ke perlis. this is me and fisza's other plan. kitaorg nk off to perlis jupe anak suna..hehe..n mama dia jugak. hehe.. besh2. baby yg comel. br 15 hari dah pandai bukak mata usya merata-rata!!

tercapai sudah beberapa hajat bln oktober.

hmmm..suma org pon dah ada hidup masing2. besh tak besh..manis atau masam, masin atau pahit.. jln kehadapan mesti dirempuhi.

sgt berhajat ntuk berkumpul lagi. so..event apa next ek fisza n suna?? another baby or another wedding?

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!