lepak-ing @ Secret Recipe


hu~ sedap2...

dec24,2010

hmm~ cuti skolah nie, tra mai lepak2 kat kulim. minggu 1st mmg gi tgk wayang je lah.. 2nd week bw tra join aku g wedding intan & padel selain shopping kasut, beg++ kat sunway carnival. oh.. sunway carnival ada snowy ice cream yg sgt best. hehe.. ajak lagi skali kelmarin depa tak larat plak nk g dah kan..ingat2 dlm kenangan je lah~ huhu

this one nie baru balik dari carrefour.. trip membeli hp baru kat tra (mmg byk btol menda yg dia beli.isk2..) dan menda2 sampingan aku. memandangkan kitaorg tak g memana sgt pon, aku & kak da ajak dia lepak2 kat mana2 restoran yg best.. teringat aku kat secret recipe kulim yg tak pernah aku sampai lagik...lalu..sampai lah aku, kak da & tra pada hari itu. kitaorg suma makan kek sorg satu, yg dpt jugak minuman teh/kopi yg percuma. very enjoying and relaxing..owh i just loooove spending time con mis hermanas...and this blog post is dedicated to the very day yg sgt lepak2 tp sgt bahagia... :)

Comments

  1. peh..adik ti'a sgt cntik dlm pic ni! hohoho

    ReplyDelete
  2. heeee..terima kasih. (bagi pihak)

    tp..personally la kan.. t'ra mcm makin cantik n comel dari hari ke hari lah.. (woh..my adik is not my blog reader..)

    ReplyDelete
  3. yerp.she is la! hehe.. i love her hair.much!!

    kasik la link blog kin kat die :)

    ReplyDelete
  4. she better read her books than my blog entries yg bahasa & ejaan nyer bercampur aduk lagi grammatically tak betol. hahaha..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!