Sengsorang je lahhhh~

Rasanya 1st time kot aku sewa rumah sengsorang..

huhu~ pelik jugak perasaan nie. takat tertinggal sengsorang tuh mmg slalu je. tp mmg tinggal kesorangan mmg lain lah. rasa mcm tatau nak buat apa pon ada. sbb terlalu bebas. bebas nak semakkan umah.. bebas nak susun atur barang2. sapa pon tak kaco dan mmg tak perlu kesah sbb rumah aku nie mmg almost takde org berkunjung.

dlm sebuah bilik jugak yg best walupon sewa sebuah rumah!
begini je lah keadaan nyer.. hosmet dah kuar, terkodek2 lah aku sengsorang. huhU~ better her leaving me then i'm leaving her, that's what she might thought. lagipon, lately dia always dgn hal dia, aku pon asyik berdua je dgn incek tunang nak setelkan stuff. it's ok. takdir kot. ada kes penempatan lah,..apa lah. walaupon sorang, aku tak sunyi gak. ada je dvd player walaupon tanpa tv (tak berguna lah dvd player tuh~ huhuhu).. tp rutin aku balik keje mmg agak tak memerlukan menda tuh.. online & my nb. or.. novels.. then keje2 rumah lagik.. But handphone is a must! hehe

hanya untuk beberapa minggu.


Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!