permulaan hari yg ...

pagi nie mood sedang2 je.. kunci jam kul 5, nak bangun sahur. tp bila hp pinjam itu berbunyi..aku tgk hp dan ckp pada diri sendri.. "napa hp bunyi, msg tak masuk pon..."
then get back to sleep

..then 2nd time hp pinjam berbunyi..
"eh napa kerap benar bunyi, msg takde pon.."
then aku tgk jam, 526am..
aiyakkkk..aku nk bangun sahur lah. itu ialah wake up alarm, bukan msg
-_-"

"adakah tak perlu puasa hari ni?"
tp bila pikir2.. aku mcm lapar jugak sket.. jadi bangun gak, bersahur dgn apa yg ada.

lepas sahur, aku tak tido dah. aku godek2 kejap,
then lipat baju, iron baju keje, iron tudung.. dan iron tshirt - mlm nie ada makan2 kat umah syarul..
then sambung kerja2 kad sampai dpt msg morning...

lepas mandi, g keje dgn perasaan standard,
bersama nb yang lunch hour nanti nak g antar repair.

"nb nie tak payah lah bw naik opis..simpan je dlm bonet, berat lah pulak..huhu"

cm biasa, terus je g kat parking PTG
skali kena tahan dgn pak gad - tak bagi masuk. parking penuh, pejabat lain x leh tumpang
dem! aku nie cukup2 masa je nie..
malas aku nk parking luar..
dengan emo-nyer aku g pusing ikot pekan rabu, masuk parking bangunan keje. of kos parking takde.

then aku dapat idea nak park kat bangunan sebelah. of kos penuh jugak.
terpaksa parking jauh, kena jalan jauh.. dan parking berbayar.
terpaksa jugak bawa nb masuk opis sbb parking tuh tepi jalan, tak cukup selamat.
dari parking berbayar, masuk balik kawasan parking asal, lintas bridge, dan ke bangunan opis terus naik lift ke tingkat 9
punch card menunjukkan 8.07

note.chica 1: tetiba sgt jeles dgn kawan yg ada parking sendiri dlm kws opis <-- sbb time lalu nak cr parking.. parking dia kosong je
note.chica 2: tp dari 4 kawan, 3 kawan lagi pon sama je kes mcm aku. even ada jugak bos yg x dak parking sendiri.
note.chica 3: jeles itu adalah sgt tidak perlu!

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!