yup.sudah bermula...


on jan 13...
tahun 2011 sudah bermula.
at least to me lah..

the starting of this year is not as smooth as it usually was. usually aku sgt suka masuk tahun baru..everything is just new. the feeling, the azam... owh. tak byk rupanya. tp yg penting tuh feel lah kan. bila 'feeling good'.. yg tak good sgt pon seemingly great! dan tahun nie..azam mmg lah lamat plan. huhu~

masuk tahun nie.. i've been a working lady for  3-solid years now. (1 in hydec and 2 years (and counting) in jps- and i started working at both places in the month of december).. not  that mengagumkan, i know. hahaha... in those previous years.. i don't find myself (at least not that often) very malas nak bgn g keje. esp kat kl lah. pagi2 senang je bangun g keje. tp in late 2010 and jan 2011 nie.. malas plak. seb bek lah ada semangat lain kan.. hehe.. tp bab keje tuh mmg tak leh pi. fuh~ baru brapa tahun keje dah mengintai2 lagi jeles kat mama yg dah pencen & umie yg almost pencen. adeh. pencen tak best pon chica! huhu~

since my life skang nie mmg bley dikatakan revolves around days yg g keje je kan.. jadi semangat di tahun baru ke apa..controlled by my days at work. hard to believe me saying this..tp aku kalau cuti lama2..bosan jer.. bley kata panas punggung dok umah je. apa je ada kat umah kan.. kalu dulu leh layan2 drama ke series ke..skang nie, aku tgk tv ikut apa yg org lain tgk je.. then kalu kuar jln2.. mesti g wayang, karok, then bowling..owh kalau kat lgkw plak aku akan drive satu pulau. huhu~ standard je. (kenapa kehidupan skang nie senang nak menemui kebosanan ek?)

okeh. sempena tahun baru nie kan.. memandangkan aku ada je list menda yg aku nk setel, nakk buat.. aku akan try my best lah to fulfill semua azam..termasuklah azam bersama.

May 2011 be the best-est year yet! ) :L :k :$ :h :e

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!