waaa..musuh saya kembali dan dgn degilnya tak mo pergi!!!

adoi. nie mmg dah tahap yg paling tekanan lah terpaksa gak aku meluahkan tekanan dgn menulis secara terangan. :@

apalah yg sgt tak ok dalam cara hidup aku skang nie yg menyebabkan sesuka hati je jerawat tumbuh.. tak surut satu tumbuh lagi 2. dah tak cukup space dah kot. eeeeeeeee...geram sgt2 nie. nympahnyer aku dgn jerawat yg tumbuh mcm dahi aku tuh tapak semaian jerawat je. mood semua terus terbang pergi. nak g keje pon tamo. takmo jupe sapa2 pon!!! nak tidur je then bgn terus ke ari yg semua jerawat telah surut. hu~sesungguhnya jerawat ni mmg ialah menda yg paling keji dlm dunia.

*sgt2 sedey nie!!!* :(

por...

Comments

  1. hi kin

    hehehe ingatkan pasai apa, jerawat upanya. haa apa lagi g sapu T3 atau oxy, tgkla hasilnya nanti. hehe

    anywy, kin leh x update link blog kita, http://misspenaunggu.blogspot.com/ ni yg baru

    tqvm

    lama x jumpa rasa indu plak

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    okeh asra.. dah save the address alredi.
    ^_^

    rindu jugak nak bergossip-gosipan dengan anda. hehee

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!