lima belas perkara tambahan pasal chica

hmm...
Task: 
Once you have been tagged you are suppose to write a note with 25 random thing, fact, habit or goal about you. At the end. choose 25 people to be tagged.

owh.. i've been tagged by Cik Asra to write 25 things about me and list 25 friends to do the same task. huhu~ not a hard task actually to write 25 things tuh--hehe.. given i love to  menulis & mengarut2...but to tag 25 people.. huhu~ mcm tak cukup org je nak tag. adeh! and for that i'm so sorry.

before i start the task which i can only accomplished halfway.. it reminds me that i already wrote top-10 chica related thus i just add 15 more.hahaha.. mcm mmg ske menipu dlm task je aku nie..huhu~anyway..here's the additional 15 things about me:

11. owh Cik Asra..i want to start my list, just like yours with my name too. my name is siyesli simple. boleh dikatakan ramai je org yg mpunyai nama yg sama.. ASYIKHIN. what i like about my name is that i have both Y & H, often people got confuse thus spell it wrongly. so even if it's common, still it is unique in it's own way.

12. Sejak zaman skolah, aku nie mmg org bajet2 kata ialah seorg yg kecik2 je. tp aku kena tegaskan disini bahawa tahun 2010 nie aku mmg membesar. so.. aku rasa kecik2 tuh tak applicable kat aku dah lah. hahahaha.. fuh~ seumur hidup aku tak pernah2 aku nak pakai baju tak muat. :f so.. skang dah pernah! (not sth to proud of lah..huhu) -_-"

13. Benda yg paaaaaaling aku sayang dlm dunia nie (benda ok..) ialah kereta biru saya, laptop merah saya dan dan sony ericsson walkman saya. owh..~ sgt2 sayang. mmg ada feel. to me they are my bestest in their own class. hehehe... :e

14. my hobby.. aside from learning spanish, saya suka drive. owh~ i'm not a good driver. i just love to drive around.. or maybe more than just a round ! huhu.. that helps me to think and ease my mind. :rainbow

15. the thing i like the most about my life right now is that i can stand on my own. i know it might not be something that big..tp aku sgt suka the fact yg at least.. i'm flying..with my own wings..biar pun tak tinggi sangat.. :angel

16. i have trouble remembering my childhood.. short term memory?  tp sebab tuh jugak lah, bergabung dgn minat menulis/menaip aku.. i always (make sure that i) have a medium to write down my every day. the day that is to remember..the day that i am happy-or the opposite..those days that i cherish the most.. things that significant...

17. owh. saya tak suka makan. tp kalau lapar mmg mencari makan lah. and i don't let myself lapar for long. but..saya suka minum. hehe..minum teh ais, milo kotak.. ice blended.. anything yg sejuk & ada ketul ais ialah sgt sedap, ok?

18. Saya lahir dlm bulan September dan sgt ske nombor 1,3, 4, 7, 9 and combination of those.. owh i don' know why..tak t'explain! :$

19. owh... ini ialah menda yg sepertinya paling 'sesuatu' dlm hidup saya sekarang. seorang kawan yg lebih dari sekadar kawan.. seorang kawan yg sgt istimewa.. seorang kawan yang terpaksa saya akui hati saya ada  dia.. seorang kawan yg paling best..dan dia ialah kawan lelaki saya. :L :d

20. every year i will have my very own 'to-do list'.. something like azam tahun baru.. but more realistic, to me. i won't put anything too hebat so that i could get at least 90% achievement every year. huhu~ samalah mcm saya tak aim 8A masa PMR kan.. (huhu~bengong!) :r

21. my eldest sister pernah berfikir satu menda yg mengarut nie.. what if dia masuk penjara. bosan kan dlm penjara.. menda apa yg dia akan request-kalau boleh dapat lah..memandangkan ini ialah cerita almost 20years ago.. (maybe 15..hehe) dia nak pen dan kertas sbb dia suka menulis novel. kalau aku pulak? owh..memandangkan aku jawab pada zaman sekarang.. i want my hp. seemingly i can live in 4 walls without anything else but my hp sbb i can listen to mp3s..menyanyi2..amik gambar sendiri..blogging and keep in touch with whoever i want to be in-touch with. heheh..but then the whole penjara idea would be tak menjadi kan... who cares. like i want to be jailed anyway! huhuuhuhu~ :|

22. i love langkawi soooo much that the idea that my parents is going to move out from langkawi once abah pencen siyesli buatkan aku sedih. hmmmm~ siyesli nak kena buat tour jalan2 kat lngkawi serata cerok before 2013. :h

23. while i like driving..aku tak reti naik motor. nak bawa motor ialah something yang aku tak pernah try.. even naik belakang pon aku akan duduk tegak keras je.. huhu~ tapi naik basikal aku tahu ok. hu hu hu.. xo

24. Owh...i wanted to tell apa yg aku paling takut.. mcm binatang apa aku paling geli..yg bila tgk aku akan "AAAaaaAAaaaAAAAAAAAA..' huhu~ ok.apa ya? aku tak takut sgt..tp sejak duduk kat utp kan..aku mcm ada fobia sket dengan lipas busuk yg boleh terbang.. kalau tak nampak pon lipas busuk tuh..cukup lah dari bau boleh buat aku sgt alert lagi menyampah lagi..mungkin menjerit kecil. huhu~ 

25. Pada pendapat saya, kehidupan kat UTP ialah paling best. the environment, friends.. simply the best 5 years. Kat situ lah byk terjadinya benda2 'pertama kali'... pertama kali tak duduk dengan family, pertama kali duduk negeri lain dari kedah..pertama kali duduk ala-ala asrama dan rumah luar..pertama kali duduk dengan roomate yg bukan adik beradik.. pertama kali pegang duit dan manage perbelanjaan harian sendiri dan beberapa yg lain...hmmm..kenangan ku~ .. :mj 
    owh..sepertinya mcm boleh tambah lagi..hehe..tapi cukup lah kot. dah sgt panjang. kuikuikui. sgt2 tak best sbb tak dpt nak completekan list of 25 frens to complete the same task. hmmm~

    Comments

    1. hehe. thanks la dengan kesungguhan kin jwb tagged ni. baru pasan ejaan nama kin. erm ASYIKhin keASYIKan dunia (ewah... dpt dr teater ari tu asra tgk, ishki keasyikan dunia) haha erm... ye la before this, kin dh wat upanya, so tambah je 15 eh. hehe. best2 :)if rajin drop la link ni kat blog asra

      ReplyDelete
    2. yup. gigih kan? sbb lama tak menulis bila ada tajuk cm best pulak. huhu~

      ReplyDelete

    Post a Comment

    Popular posts from this blog

    Ali, bizim hamsterimiz...

    Ada apa dengan barangan kemas?

    VAKSIN SETTLE!