Kak Da amik exam kat Mat Jiwa [100410]

bila tau kak da perlu amik peksa.. rs cm mmg patut la aku menawarkan diri utk antar. but..apa aku nak wat kat sp from 9-430 pm? huhu~

bertolak dr kulim kul 730 am. gedek2..kul 8.30 gitu sampai la. lepak jajap dlm keta before kak da terpaksa (yup..nampak keterpaksaan tu..haha) masuk dewan peksa. and.. i have to wat agenda sendiri. aku kuar je dr skolah mat jiwa tuh tanpa arah tuju. then..setelah pusing2 aku amik keputusan to balik rumah kat as..makan, lepak then dtg balik sg petani for lunch hour. n..aku amik jln bawah. drive dgn rilek nyer..bayangkan.. from 9 am.. i only got at as kul 1045! haha..very slow. erm...sebenarnya adalah tempat2 yg aku g jengok jap..tp rahsia! ahhahaha..poyo!

smpai umah makan megi n layan je katun chibi maruko chan kat ntv7 tuh. tak sempat nk tido ke baring2 ke..kul 1130 dah kene bertolak balik sp.. sampai sp, singgah tesco for kfc. tapau je then mkn dgn kak da kat mat jiwa. skali lg..kak da terpaksa mengarang n menjawab soklan..masuk dewan balik n aku g central square.

bosan jugak jln2. then aku terpanggil ntuk melawat jajap area library sg petani. abah rajin bw jln2 waktu mlm utk men kat taman jubli perak nie (sebelah library lor). n pagi2 kalu boring time cuti skolah.. library nie adalah salah satu tempat lepak dari pagi sampai waktu parents balik keje. (wao..dulu2 lepak kat library) actually..aku tak masuk library sbb time tuh dah kul 4. aku pusing taman jubli perak se-round then g amik kak da..

hmmm.cukup la. penat aku arituh-penat boring lepak sorg2 tanpa hala tuju. amik kak da kul 420..then direct balik kulim. of kos..singgah jajap beli teh ais. hehe

**hu..tak layak sgt dah aku nk men..hmm

**kecemasan! kecemasan! (hanya mereka je yg pahamm..)


** aku paling ske men bukit nie dulu. seemingly dulu sgt besar n tinggi. but i guess aku yg kecik dulu kot.

**ntah. takde ceta pon sal kolam nie. sj je attached skali. hehe

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!