*_0 Memang Ini Caraku~


Emo.
huhu~dr zaman UTP lg, fisza mmg dah redha aku n suna yg agak emo.
biasa la perempuan.
tp..aku rs aku dah sgt kurang emo.
siyesli siyes.  
tp bila emo itu dtg balik.. agak kelakar pulak!

aku marah. mungkin jugak merajuk
jadi aku buat satu hajat secara tak sengaja...
aku takmo everything. takmo. takmo.
tak perlu.
...kerana menjaga hati.
tp..bila menda yg aku takmo tuh betol2 'menjauhkan diri'..
aku jd cuak.
what if yg aku 'hajat' kan sgt tuh betol2 terjadi?
'my wish has granted'..
aaaarrr...cuak.
cuak sgt2.

fuh~seb bek tak tercapai..
kdg2 ada gak baeknya hajat tak tercapai..
sebab.. tak sume yg kita wish adalah terbaek buat kita..kan2?
kita bkn tau sgt..

org ckp..
'sth that goes away,when it came back..then it's yours for keep'..
erm.. tp..cm tak penah 'pergi' pon..
haha..then kata2 tuh tak leh apply la dlm case aku.
*malu*

well~memang itu cara ku...

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!