'Jayakan Perkhidmatan Sempurna'

hmm..

as in today, december 10..genapla setahun keje kat JPS. tp this time last year, more like hepi2 kat ampang..24th br dpt posting kat kedah..owh~ perasaan dpt kat kedah yg..hmmm~ watever. kira bagus la tuh dpt kedah.. kalu dpt kat ntah cherok mana tuh.. br padan muka manusia yg kurang bersyukur nie..hehe

memula quite tough accepting duduk kat alor star.pastu plak gaji lamat, umah sewa-konon2 dok 2 minggu, then 3 bln..then sampai setahun, tak tetap2 gaks....camera yg hilang, bos yg tak teragak-agak konpidennya..alor star itself..hmm~siyesli..i just love kl..tp dpt dok setahun je. then kena pindah alor star nie..1 of the cities in kedah yg aku paling kureng - no offense. cm nothing here is good enuf. tp..telan je la..

untungnya dok kedah..aku dpt beli barang idaman aku. rasanya kalu kat kl, dgn daily expenses and wat not, tak dpt. Alhamdullillah. ptt bersyukur part tuh. tp kalu aku kat kl kan..aku mesti..erm.....~ then every weekend leh balik. lgkw atau kulim. tp skang nie dah malas nk balik mana2..hehe.. kerap sgt balik kg, excited tuh dah tak ader.

last year..wah. perasaan itu.. skang dah totally gone. senang nyer pegi.. tp yg pegi ader pganti. itu mesti!! hehe..

hopefully, with 2010, the 2nd year will be much better than last year. my knowledge..my work..everything will be more and more fun and meaningful. and last but not least, i am thankful sbb sepanjang kat as nie.. aku ada kwn2 yg besh. bersuka-duka..sharing-is-caring-thingy, and berkerja-bersama2..my kawan-kawan, siyesli dgn kawan-kawan, mi vida kat as ni sooo much better! hehe

wat a year!
FORWARD is the way to go.. jom,
Jayakan Perkhidmatan Sempurna~~
*wink2*

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!