another trip to cinema~

this month, byk sgt movie yg rasa cm nk tgk.

new moon
ninja assassin
princess and the frog
storm warrior
sherlock holmes

tp yg paling tak tahan new moon la..hahah..ada org tuh sanggup dr langkw ke kulim ke seberang prai lagik!! hehe..akhirnya aku tertido kepenatan and terpaksa tgk 2nd round kat giant. oops. kulim landmark-kedengaran lagi menarik~

itu ceta last week. this week, friday dec11, ..cm malas sgt. hati ini kepingin utk mendapatkan barang idaman: 'ruby'~tp nak drive back and forth to sungai petani..seems not worth. hehe.. cantik tp tak cantik gitu. hmm.. so on friday, cont tgk Attention Plz je la..

then on saturday, dec 12.. mlm tuh gagah gak g Kulim landmark. hmm...~jaja kata besh dgr sore Rain..she watched it twice. tp..tra leh tgk ke? kan 18 SG. tp Ninja Assasin nie one of must-watch muvi..so.. kesian nk tinggal tra kat umah.. kitaorg g jugak2. beratur 2 line berasingan..tgk sapa dpt beli tiket..hehe..tra nyer line sampai luk. maka berpura-pura la adik aku..don't think it's that convincing..hehe.. tp dpt tiket. dpt tgk. dpt teh ais. betul la kata org itu..mmg byk darah. almost unreal. but all in all.. it's quite nice.

sampai kat umah, tra masuk bilik and pesan.."kak kin, jgn kuar. nak tgk liverpool nie..nati liverpool kalah!" rupanya salah tarikh. salah mlm. hahaha.. aku gelak sekali.

aku gelak 2 kali pada isnin..hmm..aku tak tgk pon, liverpool kalah jugak.. liverpool veri hampes this season. aku bawa my minat kat liverpool next season je la~ (you never walk alone, eh?.. )

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!