my other boss

erm..agak mendebarkan lagi mencuakkan bila bos ckp nk diskus sal projek sungai. 'kumpul maklumat & bentang'. hmmm..rupanya sbb bos ingat pengarah nk masuk gak meeting on thursday..hehe

aku pon siapkan la yg aku mampu. then lepas makan aku tunggu je saat2 yg mendebarkan. (aku mcm tak buat byk menda lagi je)..hehe. bila en zainal masuk opis, 2 min kemudian aku pon attack bilik dia.

..hmmm suma ok. seb bek. dia very2 problem solver. tak pening2. and almost everything that i wanted to know is being told-sal survey, sal LA, sal design, sal duit, sal kawasan.. tp yg paling penting.. 3x dia kata 'bagus sikin (dia mmg eja nama aku w/o y n h!!) awak wat cmnie.'.. smpai dah nk keluar dia ulang. hehe..

erm..kalu dia tak puji pon, aku ok je. sbb aku nampak dgn nyata apa yg nak dibuat. bukan hanging around like always.. for this project, skang nie.. stage dia = kumpul everything so that starting next year leh start engine and masuk gear. tender should be done earliest on aug 2010-ke 2011..2010 kot. haha. no need to worry.. but still..i have to redesign those river to something other than the one yg guna U-shape drain. hmmm.. watever needed to be done; 'saya yg menurut perintah'

* n harap2 menurut perintah dgn bahagia..bkn dgn memberontak. haha!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!