menjelang tahun baru

Kedah Maju 2010
World Class Organization by 2010 (JPS)

tahun depan nie..maybe sbb no nyer cantek..ramai lak yg pasang angan2..atau membuat keazaman dan cita2...

my azam, usually aku buat time my besday. tp tahun depan suma pon akan pandang aku as 26 y/o woman. huhu~woman tuh. tp takpe..aku maintained as 'chica'. hehe..

my azam, for next year = to go for induksi umum. sit for the exam and get all those things yg perlu demi sahkan diri dlm jawatan done. yg lain, aku bg less priority la kot.

my keinginan lak for nxt yr = to be able to handle my job better. this year, anggap je 'pendahuluan' or sth like that. hehe..

erm..sbb umur dah meningkat..teringin nk wat harta. kalu 2007 graduate, 2008 dpt secure secure job, 2009 dpt beli barang idaman.. 2010 pulak apa ek? apa pulak menjadi idaman? (:p) owh..lagi satu. aku dah order 'red cherry'~~

walaowei~

p/s dpt ke g percutian idaman ek? hmmm...

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!