Transformation & High Impact Course @ CH - Part 1

Gempak sgt kan bunyi course nie?
agak menakutkan sebenarnya bila tajuk dah gempak cmnie.. ye lah. objektif mesti sgt gempak jugak kan?


I think, i'm one of those yg tahu awal sal course nie. only time aku tau tu.. aku cuma diberitahu, it's something like team building course. jd bila kena tajuk mcm kat atas nie.. aku tak layan sgt lah.. aku set..it's just a simple & fun team building course. only... j41 is the lowest grade of all the participants..yg lain semua bosses. including our pengarah. mungkin kah dlm course tuh nati, geng j41 je yang tinggal?

[8mac ~ kelisa mendaki tanah tinggi cameron..]

Sampai kat cameron highland pada 8 mac tuh, dalam kul 6pm lebey. lama jugak amik masa ntuk  mendaki dari simpang pulai..mungkin jugak sbb ujan turun renyai2. tp direct je g ke hotel tanpa sesat (cuma ada satu simpang tuh, incek tunang bawa keta terlajak ke jalan nak g gua musang..huhu) sbb dah pernah sampai dah sini. 1st time in 2010..time tuh, aku yg drive. kali nie pon buat kat hotel yg sama. mmg lah jps kedah nie ada semangat kesetiaan. huhu~

owh~ cameron sgt sejuk. mmg lah dah tau sbb kan sini ialah tanah tinggi..but siyesli, hujan yang meleret nie buat tempat nie bertambah sejuk. sebelum sampai hotel, aku minta singgah dulu kat kedai ntuk membeli strawberry. ye lah..dah sampai cameron. mesti lah kena makan strawberry. hehe..

course start @ 830. so..kul 8 baru turun makan. mlm pertama nie, walaupon dijadualkan start kul 830... rasanya kul 9 baru bermula kot. tp malam nie sangat santai. aku pon pakai t-shirt & jeans saja. dan course nie ntuk malam nie.. cumalah taklimat/ceramah. yg aku ingat..sal personaliti vs color. standard lah~ buat kuiz then dpt tau kita nie menjurus ke kaler pe.. owh. aku ialah org EMAS. walaowei. kagum kan? 

EMAS ( Peraturan/Penguasa )

Sistematik
Bersifat keibubapaan
Bertanggungjawab
Ikut peraturan
Patuh adat resam
Tradisional
Boleh dipercayai


mlm pertama nie..mmg takde g mana2 lepas check in. lepas course pon, walupon ada yg g jejalan, aku decide ntuk stay @ room je lah~.. bilik dapat sorg satu. mmg syok. bahagia je aku check out hotel syuen, check in pulak heritage. huhu~

..tp, sgt lah sejuk. siyesli. mana suis aircond nie??!! huhu~ maaf. kat cameron (genting jugak) mana ada guna aircond. huhu~ kipas je provided. like we need any at time like this. huhu~ maka tido lah aku dgn suar trek, berjaket & berstokin. (1st time kot mcm nie!) 

Nite23. Soooo looking forward to tomorrow.

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!