MERDEKA! (September by Steps..)

MERDEKA!!!

= end of august. tak byk yg tjadi bln ogos nie..tp some small things indeed meninggalkan kesan degil. hehe

i've been waiting for september to come. dunno why but i am waiting. tp bila penantian dah (almost) ended.. aku mcm, btol ke aku menunggu nie? hehe.. this yr aku mcm tak sabar sket nk masuk 25. org len dah lama 25, atau at least anggap diri dah 25. ala..org. bg aku,my bday is very penting. tp perlu ke kesah sampai cmtuh sgt ek? hahahaha..asalkan bahagia~

munge comey di singapore...
this month started dgn prog jelajah minda. hehe.. program tuh~kuang2..best la gaks. 1st time g oversea kan..hahaha..bajet gila. tp on 1t august tu aku kat kl. kena skali ada rusuhan and watnot. watever, dh sampai jln TAR. rusuhan ke tak..aku ttp bw balik byk kain~hahahaha..

gedik sorg2 dlm hotel prescott metro inn, kajang

i thought this would be a month yg takde pa pe. mana tau, bos minit kat aku soh g bangi. huhu..memula tuh cm best sbb ingat leh turun kl kan. tp..huhu~bangi. hotel yg ada seminar tuh fully booked. then yg berdekatan cm mahal je..then..ar..ader la some complication. tak se'smooth slalu..tp aku g je dgn jayanya-without telling any1 yg aku g area sana. cuma kak ira je tau sbb aku tny dia sal hotel kat kajang. g dgn flight, balik pon. tp tambah sorg lagik ikut balik=jaja..hehe. then aku amik cuti shr, lepak2 kat lgkawi~yg paling best, cuti, lepak2 kat langkawi, aku berjaya habiskan grey's anatomy season 5 yg aku pinjam dr kak nie. hehe..tuan dia pon tak abih lagi tgk. berjaya gak aku tgk dulu. hahaha!!! sedey but best giler.

that following week, life back to normal. cuma yg best, aku ann n sue cm food hunting before start of ramadhan next week. mkn nasi lemak, telur separuh masak kat dwan. yup..dat's enuf for me. tp yg paling penting, satu jenis roti canai yg konon glamer kat sentosa pon dah try. haha.. dgn veri byk isu. arr..pa pe pon..sebln tak payah decide nk lunch n bfast kat mana.. lega~hahaha

and satu lagik menda best= nek boat menyusuri sg kedah. best~ though sg kedah tak la sebesar sg2 yg kat pahang-cm org tuh ckp dgn belagaknya..hehe- tp..aku still bahagia. haha.. bahagia ada dimana2 walupon nek boat kat sg yg tak besar sgt tau! ramut ku di tiup angin~haha..skenyer.. lalu bwh bridge yg slama nie..kat atas je lalu. ahaks...bwh barrage..kuikui. kalu la leh naik boat then direct g langkawi...hehe.. alang2 dah lepas kuala kedah kan..



on 22 aug, start la bln ramadhan. too bad, tak enjoy sbb demam. tp ok la sbb aku kat kulim. hehe.. bkn sorg2. so, dpt mc..aku duduk kulim during the 1st week of ramadhan. lepak2 je enjoying mc yg dr ooi bagi. hehe enjoy ke? pa pe pon..during mc tuh, berjaya gak habiskan ceta corner with love yg dr bln 3 lagi dok tgk tak abis2. hehe.. last, dpt gak hepi ending pada bln ramadhan yg mulia nie.hehe

demam..lepak dlm bilik je..
hari nie=merdeka. hepi besday kat ainiah n zak. aku kenal 2 tuh je yg born on merdeka day nie. hehe..
September is steping in manana. lalala~ 3 days to go!

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!