Mana peraturan? Mana keazaman?





Ya Allah sakit kepala n mcm tak sihat je. ni yang tak besh nie. satgi aku kena g jps ampang. aku mcm mmg besh nak g,hari tuh la.. then hari ni i just dont feel like going at all. tak besh nie. tp nak buat cane..kalu kena, g gak aku. penat tau bw laptop mai opis. quite heavy, then nak install media manager pon tak leh. cis.kurang kegunaan tol.

aku kalu takat malas rsnya berguna lagi, tp kalu kesihatan kurang nie yg menyampah ni. lagi satu kalu mengantuk.. aku tido cukup je smlm..pagi nie pon jaga dr time subuh sampai terpaksa berpura2 tido balik sbb rs mcm awal sgt bgn.. td takmo tido, skang ngantuk. mengada la tuh.


aku nk siap keje.. jgn la ada rs tak sihat ke apa plak. aku mmg nak wat keje nie. please..

* i am wearing the same outfit as in the picture today but those are taken on my b-day and today i have shorter n messier hair with less hepiness n semangat

Comments

  1. wah.aku nk sgt tgk gambar aku las year. on my bday. this is the pic. can't believe my wish came true..

    hehe..wish la sgt.. tp ramut dulu cm comel lagi je..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!