Bowling lagi...

Khamis, 10 Februari

Gambar semua org yg terlibat..
JPS Kedah ada wat Kejohanan Boling Tertutup kat Kedah Bowl.
yup. aku join lah jugak. :)

berbaju hijau kat blakang ialah boss anne. hehe
erm.. dlm jps nie mmg ada satu kegilaan..sejak last year ke last 2 years ntah.. semua pon pakat pulun bermain boling..lunch hour, after work.. at night.. hu~ sepertinya sapa yg tak main tuh mmg ketinggalan sket. ala-ala tak berkembang atau mcm manusia yg terperap dlm rumah je (of kos..aku bukan katak so bkn bwh tempurung lah  kan..)

geng yg main kat lane yg sama + anne
 anyway, hari kamis mmg hari yg ditunggu2 lah.. ramai gila yg join. gila tahap satu opis nie lah kan.. hari kamis pulak keje habis kul 3.30 kan.. sampai waktu tournament suma pon berkumpul kat kedah bowl, yg mmg dekat je dgn opis nih.

before bermula...

ada yg tak pernah main, tp ada jugak yg pernah main tp ghupa mcm tak pernah (-_-)'''. huhu~ aku dpt main bersama dgn anne & sue. mmg best la sbb geng kan.. baling je bola boling tuh kan.. huhu~

Sue & Anne dgn kemenangan derang~
kul 5 lebih, almost 6 jugak kan tournament itu tamat.. mmg hebat lah aku punya kawan baik 2-2 org menang sth. Anne dpt 2 sampul..Sue pun dpt jugak.. hebat2. bertambah lagi lah sorg yg akan gila2 gila boling plak pas nie kan..

tp..yg best lg tuh aku lah.. sbb aku tak perlu menang pun..dapat habuan jugak.

:D

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!