jendela dua-puluh-enam

"Hari ini hari yg kau tunggu
Btambah 1 thn usiamu bahagialah kamu
Yg ku beri bkn jam dan cincin
Bkn seikat bunga atau puisi juga kalung hati

Maaf bukannya pelit atau gak mau modal sedikit
Yg ingin aku beri pdmu doa tulus hati

Smoga Tuhan melindungi kamu serta tecapai semua
Angan dan cita cita mu
Mudah-mudahan diberi umur panjang
Sehat selama lamanya

Selamat ulang tahun
Selamat ulang tahun..."


erm.. yg diatas tuh rupanya ialah lagu.
lagu bertajuk "selamat ulang tahun"
manalah aku tahu lagu sedemikian wujud..sapa penyanyinya..
yg penting..
org yg dedicate lagu tuh kat aku dah nyanyi kat aku
hehe..

owh.. tahun nie aku dah 26
kalu tgk kan nombor tuh.. mcm dah tua
tp kalu tgk org, tak kot! (yuk2!)

dari kul 9 pm 3rd sept lagi dah dpt besday wish..
dr mereka yg nk tido awal kan..hehe..
tp yg paling best ialah call/msg kul 12 dan waktu pagi2 buta
nie mmg jenis yg bersemangat utk hepikan org2 pada hari bahagia mereka
gee... of kos la org yg dpt wish itu lagik hepi kan..hehe

^_^
tp sept 4th thn ni dah buat aku appreciate lagu besday yg standard tuh
ke tahap yg aku rasa.."owh~lagu nie sgt bermakna!!"
mcm la tak penah dgr org nyanyi lagu nie
mcm la tak penah org nyanyi kat aku..
tp secara berjemaah & secara solo sambil bermain alat muzik lain kan?
hehe..

all in all..it was a simple day yet a superb one!

so..aper jer yg aku nk buat semasa berumur 26 thn nie ye?
huhu~setakat nie aku tak wat pa pe list azam pon.
short term goal pon takde..long term goal..hmm still samar2 la..
pastu plak..checklist tahun lepas pon tak setel. oops!
baki bw kehadapan lah~!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!