hepi besday jaja..


*gambar my stitchy oleh k da
hepi besday jaja.. kita sama umur 24 y/o..hehe

event: july 4th-july 16th

hurm..jaja came to alor star on that saturday..dia kena posting kat jitra for a fortnight. mengejut sebenarnya. hari tuh nk dtg, hari tuh br cakap. aku yg balik kulim weekend tuh..g amik dia sesampai kat alor star that very nite--(mlm yg ujan lebat..isk2..)

kelakar sbb umah aku bkn ada bantal n tilam ke apa spare.. kuikui..jd terpaksa la mencr alternatif kan..pe lagi alternative yg aku ada melainkan beli..hehe..takpe (mlm, pg and the next day yg veri beshh..)
sok tuh memula nk antar jaja sampai shahab je..tp tak jd, antar sampai jitra. apa lgi..perjlnan yg tak dirancang..aku plak bkn tau spital jitra kat ne. bantam je..then patah balik g keje..lamat almost 30min. hehe..oops. jaja lak memula kata nak dok kat sana..tp tak jadi. ptg tuh g amik dia..jd she stay with me je la..

jd la routine..pg2 antar jaja yg masuk kul 7 kat jitra then aku g keje. smpai keje awal la aku. 30min awal. tuh pon selepas memandu dgn kelajuan siput..huhu.takpe...mlm2 laks kuar makan sama2..best la..part dok umah ber-2 nie mmg bahagia je. sembang tak penah abis..hehe..gosip2 pe lagi kan? then tgk ice age 3- teman je la..aku ttido.huhu..walupon besh sebenarnya..(my 2nd time)..window shopping..pasar mlm yg salah hari..driving around tanpa matlamat..huhu....

tp..hari nie jaja dah balik kl balik. adoi. tak best la plak. jajap sgt dia kat sini. ssh la kalu nk gosip2 thru the phone je. heheheheh. tp nk wat cane..masing2 ada idop sendiri. kan? mcm tak terganti je 'hilang' kat kl dulu. tp ok la kot. kalu lama2 cm penat gaks..hehe..(bgn awal tuh satu sacrifice yg besar to me..kuikui..kedekut waktu tido awal and bgn awal..)

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!