pencarian dah tamat!

At last... dah dapat rumah sewa yg baru di bandar Alor Setar ini..
leh tahan gak mencari. dan yg dapat ni pon rumah sewa milik family kawan je. huhu~ layan.

aku dah surrender mencari rumah baru. rasa mcm akan stay kat umah sewa skang je. alang2 hosmet dah takde pon.. aku bw masuk hosmet baru aje lah kan. hehehe

rupanya ada jugak rezeki aku nak dapat rumah bawah.. rumah tuh simple dan sgt biasa. kalau nk compare, i like my current house's interior much better. ye lah.. rumah sewa aku skang nie rumah baru.. lagi bersih, lagi kemas, satu rumah floor nyer ialah tiles..then ada 2 bathrooms lagi. tp sebabkan it is on 2nd floor dan beberapa faktor tambahan yg lain.. aku sokong je masuk rumah baru itu..leh lah nak beli peralatan rumah sket. dan the best part about that house besides it is on the ground? it is much closer to our workplace & pekan...pikirkan ini..terus rasa bahagia. 

of kos.. bahagia jugak pikirkan akan dpt sebuah rumah sendiri. hmmm~ 

terus je aku menyimpan barang2 kat dapur sesampai aku kat umah sewa bujang lepas jejalan pada hari buruh. pikir2 bila je leh start mengangkut barang. then i started thinking where i should put all my books, and stuff.. the arrangement in the house, the main room, the 2nd room, the living room.. the extra room.. the kitchen..even at porch! fuh. excited habis. 

and seriously, i think the pindah2 & kemas rumah is going to be fun. agree?

*happy*

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!