Azam tahun baru 2012

hmm.standard aku lah.. bila masuk je besday, bila masuk je tahun baru.. aku mesti ada cita2 dan senarai yang nak aku capai. this year..aku tak fikir betol2 lagi apa je azam.. sbb mmg skang pon byk je checklist to get checked setiap bulan..

tp...sempena 2012 dan kenaikan gaji SBPA nie kan.. aku berazam nak memaksimumkan duit bulanan yg aku terima. setelah byk barang yg aku order online sampai ke umah kulim..setelah aku berbelanja banyak melalui kad plastik itu.. it's time for me to learn appreciate the value of money and maybe, saving. at least ntuk bayar insurans keta lah..

p/s : hmm..susah ooo tak shopping..esp bila  masuk guardian @ watson. huhu..beauty products.. .. dan kain pasang.. dan jugak tudung2.. adoiyai!

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!