Khalil's Wed @ KT

may27-may29, 2011

again, suma engineer 41 di BSAH bercuti serentak lagi...and this time sbb nak g wedding kawan. nak kata dah plan sgt lama tu tak juga..tp aku dah mintak cuti sebulan lebih awal.. ye lah..time tu nak stat cuti skolah..dan ada 3 engineers kat bhg aku je.. huhu~ susah gak nk dpt cuti tu..

day 1: may 27,11

2 keta bertolak ke Hotel Sumai, Kuala Terengganu. Syarul & his family, then satu keta lagi zul, aku, anne & sue. jgn ckp lah perjalanan tu kan... lama gak. huhu~ stop makan, stop kat tasik banding ntuk stretching.. then lalu ikut jalan pantai..then mencari hotel dgn bantuan gps. Time sampai tuh, Syarul & family dah smpai dah... kitaorg lepak jap, then aku sempat lelap sebelum kitaorg kuar ntuk makan mlm kat Waterfront.

day 2: may 28,11

owh..hari nie ialah hari shopping & jalan2. ye lah..dah jauh2 nie takan ntuk wedding je kan.. (heheh..sori encik khalil..) bila kat kt mesti lah g pasar payang. best2.. aku mewajibkan diri ntuk beli satu kain corak batik.. ohh..fashion skang ialah berbatu. rasa cm plain sgt pulak kalau beli yg takde batu. tp aku beli yg batu simple je lah..kalu tak leh buat pakai g opis.. aku pakai bila jer aku ske. hehehe

lepas pasar payang, kitaorg g makan kat kedai yg kitaorg nampak je. then g pulak ke Noor Arfa Batik.. tgk2 barang sket then balik hotel lepak2..

petang sket kitaorg plan g Taman Tamadun Islam. This is the 2nd time for both me and anne. layan je lah. kat dlm tuh, bergambar je lah byk2.. hehehe... and mmg almost time nak tutup jugak kitaorg baru habis visit satu taman tuh.

hehe..tak ingat pulak nama masjid kat belakang nie..

anne, me & sue...

zul @ taj mahal (-nyer replika)

lepas je melawat TTI kitaorg g kejap kat Masjid Kristal sebelum ke makan2 losong kat kg losong. hmmm..best2. takde maknanya tak makan losong @ kopok lekor alang2 kat KT kan..then lepas makan, sesi membeli keropok pulak ntuk bawa balik. sebelum balik hotel, kitaorg g makan malam dulu kat area pasar payang tuh..(hehe..tak ingat pulak nama tempat nyer..)

day 3: may 29,11

owh...inilah hari kenduri. that morning, lepas bf kitaorg g jalan2 lagi skali utk membeli barang lagi. kat pasar payang jugak tempatnyer..then lepas tuh kitaorg balik bilik utk bersiap2 g kenduri. Kenduri tuh kat hotel yg kitaorg stay jugak. sbb tuh lah dok kat hotel nie kan..senang ckit.

~Selamat Pengantin Baru to Khalil & Munirah~
Direct lepas makan kenduri..kitaorg suma pun bertolak balik kedah... singgah jajap kat umah anne di kuala ketil before balik alor setar. Kul 1pagi jugak baru semua org sampai ke umah. Penat? hehe..bukan aku yg drive. sepanjang jalan aku tidur je. Still...esok tak keje. sgt yeay lah. Anne terkecuali..hehe

fuh~slamat dah sorg kawan kita nie ye.. 1 down, 4 to go. huk huk huk

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?