bermain badminton dgn kawan2

Disebabkan bakal ada tournament tertutup kelab sukan & kebajikan JPS Kedah.. tetiba ada idea utk turun training sebelum ada tournament. aku spt biasa lah..malas nak turun..tp sebab badminton nie antara sukan yg aku pernah main jugak (secara suka suki kat kawasan quarters hospital) dan yg main tuh cuma geng2 sendiri.. layan jugak lah..

Sue booked court kat MRC, petang kelmarin after work... yg join cuma sue, aku, zul, syarul, en asnol & afrizal. hehe.. raket pun sue yg sponsor lebey. huhu~ aku pun g je gaya2 nak berjogging je apa pun tak bw kan. hahhaha..

fuh~ lama tak main.. mcm kelakar je rasa. kadang2 kena.. kadang2 tak kena..tp semua pun layan main, layan gelak. gelak lebey kot. huhu~ aku pon main pukul je..skor pon tak kira. mmg main je la..hahaha

erm..enjoy jugak bila berpeluh2 di waktu petang. mcm nie je lah nk tolak2 kalori tuk nasik lemak pagi2 kan. hehehe.. mcm nak ajak wat mcm nie lagi. until game, atau jadikan hobi di petang hari sesudah duduk kat opis kan... cuma tatau lah sue nak ke main dgn yg less pro nie kan. hehehe..at least, dapat gelak ketawa tu, dapat berhibur lah, kan?

yg penting kita enjoy!
\(^,^)/

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!