BTN = lulus!


Lupa nk update yg aku dah lulus BTN. kalu di ingat balik pe yg jadi time BTN, leh tahan gaks kelakarnya..dah la pakai baju skolah n pakai tudung, then.. gruping yg bleh tahan ntah pa pe..then..kena wat flying fox yg tak menjadi..then kena perli n kena komen yg sgt dasat---ttau sbb pe cikgu sgt2 bagi perhatian kat aku..isk2..then kena nyanyi solo.. (and ada 3 org puji..haha --pastu aku ceta kat apeque, dia plak yg nyanyi kat aku...haha.. kan dah jadi apa nie...~~), then aku nk wat lawak g wat sexy laks..(org gelak lepas komen khairul bulat..kalu tak derang terpegun gaks sbb minah pendiam nie..biar btol) kuikui..then suma anggap aku nie tak la malu sgt pon. hurm..kenangan.

sebenarnya..cikgu tuh nampak aku sgt simpan me to myself jd dia cuba kuarkan..btol tak? isk2..aku harap aku akan lebey konpiden in anything i do. sbb..aku konpiden i could sing and people do think i sound good. though i myself don't quite believe it-takpa..janji hepi.. haha..tp yg wat sexy tuh..konpiden ke? haha..cm kena rasuk je. harhar..


"Malaysia kita sudah berjaya..aman makmur bahagia
Malaysia abadi selamanya..berjaya dan berjaya..."

*lagu yg sgt bermakna. kat BTN, ajar aku jd konpiden sket. with anything i do..i should believe i could. then..dgn apeque..haha..dia ckp dia tak pandai nyanyi..sore tak sedap..skali dia nyanyi over the phone..haha..i like it!!

Comments

Popular posts from this blog

Ali, bizim hamsterimiz...

Ada apa dengan barangan kemas?

VAKSIN SETTLE!